Regneark
Hvad omfatter kurserne?
For medarbejdere, som er beskæftiget med administrative IT-opgaver, kan det være meget brugbart at have nøje kendskab til Excel, og til hvordan det anvendes i det daglige arbejde. Det er særligt relevant i forbindelse med præsentation af budgetter, regnskaber og salg for virksomhedens ledelse.
Vores regneark-kurser kommer vidt omkring design og automatisering af regneark, pivot-tabellernes funktioner samt anvendelse af regneark til enkle beregninger. Vi kan eksempel lære dig at formatere et regneark, så det er præsentabelt og overskueligt. Du kan tilmed lære at sortere og filtrere data i eksempelvis kundelister, lageroptegnelser, prislister eller varefortegnelser samt definere sideopsætning til udskrivning af regneark.
Vi afvikler altid kurser i regneark på vores åbne værksteder.
Få sammensat et kursusforløb efter behov
Kurserne henvender sig til medarbejdere på flere brugerniveauer, og du kan derfor starte fra bunden eller fortsætte derfra, hvortil du er nået. Derudover kan de afvikles særskilt for et hold eller som moduler på Åbent IT-Værksted. Du kan tage et enkelt modul eller sammensætte flere moduler til et kursusforløb, hvilket vil sige at du kan sammensætte forløbet efter behov.
Der er ingen forudsætning for deltagelse i modulerne. Vi anbefaler dog, at kurserne i menuen tages i rækkefølgen oppefra og ned, hvis du er nybegynder eller let øvet.
Hvis du er ledig og i de første 9 måneder af din ledighed, har du ret til at vælge op til 6 ugers kursusforløb.