Kommunikationsområdet
Hvad indeholder kommunikationskurserne?
Hvad underviser vi i?
Af kommunikationskurser tilbyder vi blandt andet kurser til medarbejdere, der indgår i konstruktivt samspil med kolleger med særlige behov.
Vi tilbyder også kurser henvendt til medarbejdere, som skal lære at søge relevante oplysninger med henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på deres område.
Vi tilbyder også kurser i konflikthåndtering i forbindelse med service, så medarbejderen bedre kan forstå andres situation og håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde. I den forbindelse kan du også tage en tværgående uddannelse om kundeservice, hvor du opnår indsigt i den mangeartede kundeadfærd inden for kundeservice. Kurset kan også suppleres med et kursus i kulturforståelse, hvor du får kendskab til det multikulturelle samfund og til, hvordan man betjener kunder med forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde.
Vi underviser inden for disse fokusområder:
- Samspillet med kolleger med særlige behov
- Research mht. kvalitetssikring
- Problemløsning og omsætning af information til handling
- Informationsteknologiske hjælpemidler
- konflikthåndtering mht. kundeservice
- konflikthåndtering mht. beredningsskab
- Tværgående uddannelse om kundeservice og kundeadfærd
- Personlig udvikling til arbejde og uddannelse
- Kulturforståelse
Du kan finde mere information om kommunikationskurserne i oversigten. Du er også velkommen til at kontakte os for nærmere information eller kursustilmeldelse. Du kan kontakte os på tlf. 6613 6670.